Landgasthaus Krone
/

Wenig brucht´s nit si, aber saugüed!

 


 
Gästebuch  

Hinterlassen Sie uns und unseren Gästen einfach eine Nachricht in unserem Gästebuch.  Wir nehmen Anerkennung und Lob natürlich immer gerne entgegen, sind aber auch angebrachter, konstruktiver Kritik gegenüber aufgeschlossen. Nur wer erfährt, was er verbessern soll, kann das auch tun.

Auch gerne gesehen wären Einträge mit guten (!), neuen (!!), anständigen (!!!) Witzen. Oder mit Ideen, Wünschen und Anregungen. Was auch immer, schreiben Sie´s rein. Wir zensieren nichts. Solange es sich oberhalb der Gürtellinie befindet, wie ein anständiger Bauch auch ;-)

Gästebuch

26 Einträge auf 6 Seiten
Thomas Gießler
14.12.2020 15:08:28
Am 12.12. Haxen mit Pommes geholt ( take away ) . Super lecker . Gerne wieder.
Absolute Empfehlung . Bleibt gesund und haltet durch...es kommen auch wieder bessere Zeiten ...
Gruss Tom
Peter Quercher
29.11.2020 13:41:32
Es isch doch schön, dass es in däre schwere Zyt
so öbbis wie ä Fels in de Brandung git!
D´ Vire fliege uns zwar ringsum überall um d´ Ohre,
doch no isch Ungarn un au Düllige nit volore!
Denn do obe uf´m Berg, do haltet eine d´Stellig
un kocht Esse für alli Hungrige uf Bschtellig!
Lecker wie immer un groooß wie d´ Sau
un obedruff ä Fernet to go, ja den git´s au!
Do chasch nit meckere, mosere oder ufmucke,
do schtimmt alles, do git´s kei Zucke!
Tja, es isch wie domols bim Obelix un de Römer,
es git Suure Mogge oder Haxe, aber kei Döner!
So cha´s witergoh, möchte me fascht sage,
alles ei Freud un so güed wie nüt zum Klage.
Wenn dann no d´ Schwoobe besser kicke dädde,
würdi des em Koch si Seeleheil au no rette,
doch i sieh´s scho cho,
ganz beschtimmt chunnt´s eso:
Dä Virus goht garantiert ewäg irgendwänn emol,
mir sin wieder am Schdammdisch, des isch toll!
Numme ei Wermutstropfe bliebt uns erhalte:
d´ Stuttgarter düen d´ Tabelle vo unte gschtalte.
Proscht + Egészségedre!
Rudolf Rudolf Degner
26.11.2020 22:51:39
Heute am 26.11.2020 habe ich vom Andy das erste mal Take away bestellt
Käsewaie mit Nüsslesalat
Frikadelle mit Brot
Eine Linzer
Und ein Stück Nusskuchen
Ich muss Euch sagen: „Sensationell lecker“
Trotz der schweren Zeit hat der Andy und die Anja ein lächeln übrig, ein herzlicher Empfang, es passt einfach alles🤩🤩
Zu Hause angekommen (18 Kilometer) war mein Essen noch immer warm, und es war vorzüglich lecker, ich bzw. wir werden öfters kommen und unterstützen so viel es geht 🥰
Andy und Team, ich hoffe das Ihr diese Zeit übersteht und niemals aufgeben werdet
Bleibt gesund
Gruß Opa Rudi und Ilona
Kai chosrou
22.11.2020 15:46:36
Was soll ich sage......git nur Lob zum Itrage
Au wenns zu besseri Zidde war ganz klar
mir chömme nonemol zu dir
bi gueds Esse und kühlem Bier
Blibets gsund und nit vozage
chömme besseri Tage
Herzlichsti umarmig vo fern
mir hän euch gärn.
Alex & Joel LoMe
21.11.2020 18:52:02
He Andy super geile HP und das Essen auch zum abholen wie immer mega lecker und einfach bombe :)

immer wieder gerne , sehr zu empfehlen
Grüßle
Alex und Joel
Anzeigen: 5  10   20